In the picture

17 februari 2024 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Hallo daar!

We hebben weer een bijzondere dag meegemaakt!

Vanochtend een stuk van de opnames bijgewoond, van de film die hier wordt opgenomen. Aangezien deze scènes mega lang duurden, hebben wij niet kunnen figureren. Maar wel met de crew afgesproken, het vanmiddag alsnog op te pakken.

64634cba-7dff-4bd0-af51-220e7f481ff1

In de middag heeft Suh ons opgehaald om naar het selfiecuracaomuseum te gaan.
Hier kan je zelf je fotoshoot doen, met verschillende achtergronden. Heel erg leuk om te doen!

GPTempDownloadGPTempDownloadGPTempDownloadGPTempDownload

GPTempDownload

GPTempDownloadGPTempDownload

Bekijk de andere ontzettend leuke foto’s in het archief op het reisblog!!

De tijd ging vliegensvlug en we moesten weer terug naar het hotel ivm de filmopnames. Op de weg naar het hotel nog even langs de welbekende drijvende markt gereden, die wij vorig jaar gemist hebben. Althans, het was leeg. Vanwege het embargo op Venezuela en daarvoor nog de COVID.
Dit keer werd ons wachten beloond.

GPTempDownloadGPTempDownload

GPTempDownload

Snel naar de hotelkamer om alle glitters er af te poetsen en hup door naar de filmset.

Margot werd het eerst gecheckt door de figurantenbegeleider. Outfit? Check! Door naar de selectie.

Greet daarentegen kon zo doorlopen en zat lekker in het zonnetje te genieten van al het gebeuren. De regisseur vond dat Greet wel prima zat daar zo op het bankje en Greet zat dus vervolgens ook vol in beeld!!

Margot moest bij elke scène (al dan niet opnieuw gespeeld) heen en weer lopen, alleen of met een medespeelster. Het “3,2,1, actie!” kunnen we inmiddels dromen.

2E034765-5945-4E19-B46F-BF1A431CC3FD

Nadat de formulieren getekend werden (nee helaas nog geen vast contract als actrices, maar voor de privacy), zijn we lekker gaan dineren. We hadden reuze honger gekregen.

Op de hotelkamer een aflevering van married at first sight vooruit gekeken en we gaan zo lekker slapen.

De carnaval meedoen was al buiten de comfortzone, maar in een film meespelen al helemaal!

Morgen redelijk vroeg op om de laatste activiteit te doen en daarna zien we wel.

Let’s call it a day!

1. Ada:
    Wat een belevenissen 😊
  2. Hans:
    17 februari 2024
    Wat een leuke dag is dit ook weer geweest. Jullie maken er veel van en wat een belevenissen weer. Welterusten voor straks als dat nog lukt.
  3. Ellen Berendsen:
    Geweldig Dames!!GENIETEN!!
  4. Nel en Rens:
    17 februari 2024
    Weer hele leuke belevenissen, wie kan het zeggen dat ze figuranten in een film zijn geweest,prachtig om op terug te kijken, nog mooie dagen ,Liefs
  5. Petra Pieterse:
    17 februari 2024
    Carnaval is al bijzonder, maar meedoen in een film is helemaal de kers op de taart.
    Veel plezier en lekker genieten!

Jouw reactie