Waaidag

16 februari 2024 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Lieve volgers,

vandaag hebben we een actieve en toch relaxte dag gehad.

In de ochtend zijn we opgehaald door Suh om naar Shete Boka te gaan. Hier kun je het natuurgeweld zien van de zee die tegen de wal opbotst. Normaliter is dat al een mooi gezicht, maar omdat er nog een flinke wind staat, was het nu nóg spectaculairder!

GPTempDownloadGPTempDownloadGPTempDownloadGPTempDownloadGPTempDownloadGPTempDownload

GPTempDownload

06e97031-237e-42bb-89f3-dcd0d99c4136

Hierna zijn we doorgereden naar Williwood, waar je de beroemde Williburger kunt eten, gemaakt van geitenvlees. Deze was megalekker!

GPTempDownload6bc9e0f1-d448-45bf-9182-2123605fb672

53c572e4-18f3-4a31-bbcf-a4db52d9e80e

Na onze buiken gevuld te hebben, zijn we teruggebracht naar het hotel. Hier hebben we de rest van de middag op het strand gelegen en weliswaar heel dicht bij de opnames van de film mogen kijken.

Ook hebben we Giselle weer ontmoet. Zij is een kunstenares en maakt van aangespoelde houtstukken, mooie schilderijen voor thuis. Alles wat je wilt kan zij er op maken. We hebben lekker bij zitten kletsen. Alleen was de wind zo sterk, dat de bedjes omwaaiden over onze net gehaalde drankjes heen. Dat was zonde. Ook niet lang hierna hield zelfs de parasol het niet meer en zijn we na een duik in zee (en stiekem een kleine kijk onder water), naar de hotelkamer gegaan.
Vanavond lekker gegeten en samen met een Rotterdamse opa en kleinzoon een kopje koffie gedronken.
Voor nu is het tijd om te gaan slapen.

Wij hopen dat jullie het nog altijd leuk vinden om ons blog te volgen!

Lieve groetjes x

1. Nel en Rens:
    16 februari 2024
    Hallo meisjes, in een wordt geweldig allemaal, we genieten van de leuke verhalen en mooie foto's nog heel veel plezier en genieten jullie ervan, liefs van ons 🥰🍀🥰🍀
  2. Yvon:
    17 februari 2024
    Heel leuk om jullie te volgen!! Jullie zien er zo blij en kleurrijk uit!! Leuke vrolijke foto's ook allemaal!! Bedankt voor het delen van deze bijzondere vakantie!!
  3. Petra Pieterse:
    17 februari 2024
    Wat een prachtige herinneringen maken jullie. Dit is een reis om niet te vergeten.
    Nog veel plezier!

Jouw reactie