Op de helft

15 februari 2024 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Hallo reisgenoten!

Vandaag stond er weer een leuke dag op het programma, dus bijtijds naar het ontbijt en hup de taxi in.

De taxi’s hier zijn overigens best goed te doen, als ze later zijn dan bellen ze je even en wij hebben toch geen haast.

We gingen naar het Sea Aquariumpark. Hier hebben we de dolfijnentraing gezien.

GPTempDownloadGPTempDownload

GPTempDownload

Daarna naar het voeren van de flamingo’s geweest. Deze kwamen ontzettend dichtbij.

GPTempDownloadIMG_7502

IMG_7499

Verder was er nog genoeg te zien van de onderwaterwereld aan vissen, haaien en een boot waar je onderin kon zitten zodat je onder water de grote roggen en andere levende wezens van heel dichtbij mee kon maken.

GPTempDownloadGPTempDownload

GPTempDownload

Na dit mooie park zijn we uitgenodigd op het verjaardagsfeestje van Jehlan (zoontje van Suh), die vandaag 6 jaar is geworden! We kregen een lekkere lunch en de kinderen konden zich heerlijk vermaken in de speeltuin.

IMG_7505IMG_7507

IMG_7512

We werden fijn bij het hotel afgezet en hebben hier nog een hapje gegeten later op de avond. Vanwege de vraag naar foto’s van het eten: hier een impressie van de toetjes.

IMG_7513IMG_7515IMG_7516IMG_7517IMG_7519

Een roos voor elke dame, aangezien het Valentijnsdag is vandaag.
Morgen een nieuwe planning, dus gauw naar bed.

Bye dushi!

1. Yvon:
    17 februari 2024
    Prachtig zeg al die foto's!! dat is genieten!! Prachtig onder water, de dolfijnen de toetjes en het heerlijke eten!! Laat jullie maar fijn verwennen!! Echt heel leuk om te zien!! en zo mooi daar!!

Jouw reactie