Op de helft

15 februari 2024 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Hallo reisgenoten!

Vandaag stond er weer een leuke dag op het programma, dus bijtijds naar het ontbijt en hup de taxi in.

De taxi’s hier zijn overigens best goed te doen, als ze later zijn dan bellen ze je even en wij hebben toch geen haast.

We gingen naar het Sea Aquariumpark. Hier hebben we de dolfijnentraing gezien.

GPTempDownloadGPTempDownload

GPTempDownload

Daarna naar het voeren van de flamingo’s geweest. Deze kwamen ontzettend dichtbij.

GPTempDownloadIMG_7502

Verder was er nog genoeg te zien van de onderwaterwereld aan vissen, haaien en een boot waar je onderin kon zitten zodat je onder water de grote roggen en andere levende wezens van heel dichtbij mee kon maken.

GPTempDownloadGPTempDownload

GPTempDownload

Na dit mooie park zijn we uitgenodigd op het verjaardagsfeestje van Jehlan (zoontje van Suh), die vandaag 6 jaar is geworden! We kregen een lekkere lunch en de kinderen konden zich heerlijk vermaken in de speeltuin.

We werden fijn bij het hotel afgezet en hebben hier nog een hapje gegeten later op de avond. Vanwege de vraag naar foto’s van het eten: hier een impressie van de toetjes.

IMG_7513IMG_7515IMG_7516IMG_7517IMG_7519

Een roos voor elke dame, aangezien het Valentijnsdag is vandaag.
Morgen een nieuwe planning, dus gauw naar bed.