Grande Finale/Lichtjesparade

14 februari 2024 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Bon dia trouwe volgers,

het is hier nu 3:00 uur lokale tijd.

Vanochtend wat later opgestaan en op t gemakje gaan ontbijten. Daarna werd Margot opgehaald voor de make-up rond 13:00 uur. Je denkt vast: wacht eens even… dit verhaal heb ik eerder gehoord. Klopt! Bij de aanmelding voor de carnaval, kon je meedoen met 2 parades. Dus hebben we vandaag alles nog een keer overgedaan! Nu we er dan toch zijn hea..

Na de make-up hebben we eventjes wat gegeten en gerust. Rond 17:00 uur werden we opgehaald om naar Evita te gaan. Die had mooie lampjes aan de kraag en het rokje van Margot gemaakt. Het was tenslotte “de lichtjesparade”. Dit is de afsluiter van het carnaval en daarom is alles nóg mooier en nóg groter.

8788C738-816B-4B2F-BFB0-CA9552323372

IMG_7445
Dit keer verliep alles soepel en de parade was geweldig!

GPTempDownloadGPTempDownloadGPTempDownloadGPTempDownloadGPTempDownload

GPTempDownload
Elkaar weer ontmoet op dezelfde plek, maar voor korte tijd want we moesten gauw door.

GPTempDownloadGPTempDownload

GPTempDownload
Ongeveer bij het einde van de parade (in Otrabanda), werd het volk luidruchtiger en meer dronken en dus vervelender.

Gelukkig was de parade op z’n eind, Greet was allang teruggebracht naar het hotel en Margot liep de straat uit naar het hotel.

Carnaval op Curaçao kan van de bucketlist gestreept worden.

Gauw gaan slapen, morgen een nieuwe dag met nieuwe herinneringen.

1. Janny:
    14 februari 2024
    Fijn dat alles zo goed is gegaan in de grote parade. Het was inderdaad schitterend! Nog een fijne tijd daar. Geniet ervan!
  2. Hans:
    14 februari 2024
    Wat een kleurrijke show, prachtig met die lichtjes en wat zien jullie er weer mooi uit.
    Ook deze dag is weer heel bijzonder geworden. Geniet er samen van, onvergetelijke vakantie.
  3. Yvon:
    14 februari 2024
    Jullie zullen wel lekker uitgeslapen hebben na alle belevenissen!! Helemaal top om daarbij te mogen zijn en weer heel veel mooie herinneringen rijker!! ; )
  4. Nel en Rens:
    14 februari 2024
    Wat zien jullie er prachtig uit, al die lichtjes
    Geweldig verder nog heel veel plezier.

Jouw reactie