Dagje luieren met de celebs

13 februari 2024 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Hallo volgers!

vandaag heel rustig aan gedaan. Uitgebreid ontbeten en daarna naar het winkeltje geweest, want er moest geshopt worden voor de thuisblijvers.

5552068a-c571-443c-98c2-bbbc082b29d6692ead2d-5dac-4842-b4b4-c10eacc29de1

a59dce93-a140-4df2-b0c8-c8c468443ed3
Zoals je kunt zien zitten we echt middenin het mangrovebos.

Fijn op het nieuwe strand gelegen. Vorig jaar was dit gedeelte van het resort nog in aanbouw en waren het alleen nog maar een hoop stenen, containers en hekwerken. Maar ook is er een nieuw strand bijgekomen en een bar. Helemaal top!

IMG_7423E1B9F844-C70B-4496-90DD-5700E4BD238B

f5c2e74d-b073-46ba-b836-a13147a1d6bb
Dit was Margot’s maatje voor de dag. Ja het waait wel hard, maar niet zo hard dat we ons moesten vasthouden.
Lekker de zee in gegaan om de onderwaterwereld te ontdekken, maar er was weinig te zien en het water is nogal troebel aan deze kant. Van de week aan de andere kant betere foto’s maken, dan kunnen jullie zien wat hier in de zee te zien is.

We zijn een beetje verknetterd op het strand, maar dat mag de pret niet drukken.

Sinds aankomst hebben we toevallig contact met de producer van een nieuwe bioscoopfilm die ze hier momenteel aan het opnemen zijn. Van de week was Jandino hier en Patty Brard. Ze zoeken nog figuranten, dus morgen maar even aanmelden. In november zal de film in première gaan in de Nederlandse bioscopen. Gelukkig bestaat de crew uit bijna allemaal Rotterdammers. Deze week worden nog bekende influencers verwacht (nouja voor ons onbekend hoor), maar vandaag al wat acteurs gespot. Ook kwam de crew een tafeltje achter ons zitten en hoorden we hoe het in z’n werk ging qua figuranten en bepaalde scènes voor boven de 18. Heel interessant allemaal!

Vanavond lekker gegeten en nog even gekletst met een jongen die met z’n opa hier verblijft. Hun kwamen we in de bus van t vliegveld naar het hotel al tegen en t zijn leuke spontane mensen.

ba0542cc-19e3-4e0e-9543-f8b2837bf787

Morgen is de Grande Finale van het carnaval en loopt Margot opnieuw mee. Het zal een grotere mooiere parade worden dan gisteren!
Deze begint om 18:00 uur lokale tijd tot en met ongeveer 1:00 uur ‘s nachts.
Vandaag was de tiener- en kinderparade, maar we waren te moe om te gaan kijken.

Wij gaan zo lekker slapen en morgen rustig opstarten.
Liefs ons.

1. Janny:
    13 februari 2024
    Niet te veel verknetteren hoor! Dat past niet bij een a s. filmster! Geniet van de grote optocht.
  2. Nel en Rens:
    13 februari 2024
    Margot je ziet er prachtig uit, Greet een mooie hoofdtooi, geweldig gaan we jullie
    straks nog zien in de film genieten jullie ervan
  3. Yvon:
    14 februari 2024
    Wat een avontuur waar jullie in beland zijn! Ben benieuwd of jullie er uitgepikt worden! Dat zou wel heel leuk zijn! Heel fijne voortzetting! liefs en groetjes vanuit het bewolkte Overijssel! ; )

Jouw reactie