Moederdag

15 mei 2023 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Bon dia!

We hebben een heerlijke nachtrust gehad. Het weer is ongeveer 30 graden met een windje.

Vanochtend bij het ontbijtbuffet wezen kijken. Wat hebben ze ontzettend veel! Er staan chefkoks te bakken voor je als je dat wil.

Nadat we hebben staan watertanden, even terug gegaan naar de hotelkamer om spullen te pakken. In de lobby nog een stukje Feyenoord kunnen kijken met een groep van 25 Rotterdammers!

Geld gepind en gelijk weer uitgegeven in het winkeltje.
Evita (moeder van Suh) haalde ons op voor een Moederdagbrunch in het Reinassance hotel in Riffort. Dat is een luxe winkelstraat met merken als Guess en Nautica.

8123D968-BE09-4675-8D86-C54F6C9CB78C
Even later sloten ook Chief (vader van Suh), Suh en de kinderen aan. Alle moeders kregen een roos en een welkomstdrankje (ach een mimosa op je nuchtere maag moet kunnen).

De brunch bestond uit o.a. Salades, sushi, vlees, vis en een mooi en enorm toetjesbuffet. Naaaaaa daar maak je dus oprecht mij blij mee!! Haast te mooi om op te eten.

5e619c0d-5d80-4215-ac7a-87b0d3fee563
Tussen het eten door, alle cadeautjes en bestellingen vanuit Nederland uitgedeeld. Ze waren er erg blij mee.

Hierna heeft Evita ons een rondje gereden in otrabanda en ons daarna afgezet bij ons hotel.

Toch besloten om onze badpakken aan te trekken en af te koelen in de zee. Dus… hup! Snorkel mee het ietwat koude water in.

F7C9D6CD-6C52-4C90-A3B4-E39F7B60804A

Op laag water wel 3 soorten vissen gezien. Maar het was opkomend tij, dus niet zoveel te zien. Hopelijk snel meer en dan ook de onderwatercamera uitproberen. Het was wel even schrikken toen een grijze snapper van ongeveer halve meter naast me kwam zwemmen!

Na een frisse duik zijn we naar de hotelkamer gegaan. Dan is een warme regendouche toch wel even fijn.

Vanavond hebben we in het hotel gegeten van het buffet. Wederom enorm uitgebreid en een toetjesbuffet die nóg groter was dan vanmiddag. Ik geloof dat ik op de terugweg als ruimbagage ingecheckt moet worden hahaha!

Hierna zijn we een kopje koffie wezen drinken en een cocktail/mocktail genoten. Elke avond een feestje op het strand, wat we vanaf de 2e etage kunnen volgen.

Ik hoop dat jullie een fijne Moederdag hebben gehad. Ik mocht niet meer met een knutselwerkje aan komen op deze leeftijd, dus nam ik ma mee op reis. Vond ze ook niet erg ;)

Benieuwd wat morgen brengt!