1e dag, aankomst Curaçao!

11 februari 2024 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Hallo lieve volgers,

vanochtend weggebracht door die lieve Joella naar Schiphol. Het was er gigantisch druk bij de security. Bijna iedereen werd eruit gehaald voor een extra check en Margot haar paspoort deed het na 5x pas bij de selfservice.

We vlogen dit keer met Corendon ipv KLM. Wel een groot verschil. Je moest betalen voor extra drankjes, we vlogen ruim een half uur later pas, passagiers werden van plek gewisseld en salade was nog bevroren. Margot zat naast een drugsverslaafde die afkickverschijnselen had en daarbij haast z’n vriendin kort en klein sloeg, omdat hij liever naar Spanje had gegaan. Voor ons zaten 2 dames die hun rugleuning niet naar voren wilden doen, zodat je continu opgekropt zat te eten en een stijve nek kreeg van het scherm kijken. Nou het was een lange vlucht.

GPTempDownload

Eenmaal aangekomen op Curaçao Hato Airport, werd je gelijk bedwelmd door de luchtvochtigheid, ondanks een prima wind. Met de bustransfer naar ons hotel gebracht. We zouden in het mangrove beach resort van Corendon zitten, maar kregen 3 dagen voor vertrek te horen dat het overboekt was. Of wij het erg vonden om een gratis deluxe upgrade te nuttigen. Mwah is niet erg hoor. Het bleek in het nieuw aangebouwde deel te zijn, welke vorig jaar nog een hoop stenen, containers en hekwerken was.

Het is er prachtig geworden, ze hebben goed werk geleverd.

GPTempDownload

Gauw de koffers uitgepakt en nog even wat gaan eten.

GPTempDownload

Zometeen lekker douchen en bedje in, want morgen is het vroeg dag.

Dan gaan wij de Antilliaanse carnaval meemaken!

GPTempDownload

Lieve groetjes vanuit de warme Nederlandse Antillen!

1. Laurens:
    11 februari 2024
    Nou een upgrade is altijd lekker.Wel balen van de twee dames voor jullie en het slechte eten.Jullie zijn er en dat is het belangrijkste en nu op naar het carnaval.Hou het rustig dames, maar geniet wel.
  2. Wilma van Yperen:
    11 februari 2024
    Heel veel plezier Greet en Margot, ben benieuwd naar Margot in Carnavals optocht
  3. Janny:
    11 februari 2024
    Heel veel plezier en geniet ervan!
  4. Mieke:
    11 februari 2024
    Ik hoop voor jullie verder een zorgeloze vakantie, geniet er van.
  5. Hans:
    11 februari 2024
    Wat een mooi hotel en lekker eten. Slaap lekker en droom maar vast van de carnavalsoptocht morgen. Geniet er van
  6. Alma:
    11 februari 2024
    Een vervelende reis, maar daarna heb je ook wat! Wat heerlijk, lekker even slapen en dan genieten van de carnaval, ben benieuwd!! Liefs!
  7. Nel en Rens:
    11 februari 2024
    Jammer van de vlucht ,maar gelukkig al met al prachtig hotel ,genieten jullie ervan
    en we kijken uit naar de foto's met Margot
    In de carnaval optocht,lieve groetjes

Jouw reactie